[Szteco] koszonto

csbk csbk at jgypk.szte.hu
2016. Okt. 7., P, 12:00:35 CEST

Kedves Kollégák!

Máris egy probléma a Juhász Gyula Gyakorlóból. Az OPAC
(http://opac2.bibl.u-szeged.hu/szteek/jgyak) nem mindig jeleníti meg,
hogy ki van kölcsönözve egy könyv, viszont a CIRC-ben látjuk, hogy
kölcsönzött példány.

Konkrét, mai példa. A kolléga látta a katalógusban, hogy benn van az
alábbi könyv a könyvtárban, nem volt a polcon, a kölcsönzőmodulban
derült ki, hogy ki van kölcsönözve. Nem ez az egyetlen eset, de ez most
direkt.

COLOROSO, BARBARA
The bully, the bullied and the bystander
Zaklatók, áldozatok, szemlélők : az iskolai erőszak : óvodától
középiskoláig: hogyan szakíthatja meg a szülő és a pedagógus az erőszak
körforgását? / Barbara Coloroso ; [ford. J. Füstös Erika]. - Budapest :
Harmat, 2014. - 275 p. : ill. ; 20 cm. - Bibliogr. a lábjegyzetekben. -
ISBN 978 963 288 196 6
Személyiséglélektan; Gyermekpszichológia; Erőszak
37.015.3 *** 159.923 *** 159.922.7

Köszönjük a segítséget!

Üdvözlettel,
Cs. Bogyó Katalin
szakvezető könyvtárostanár, szakmetodikus

SZTE Juhász Gyula Gyakorló Általános és Alapfokú Művészeti Iskolája,
Napközi Otthonos Óvodája
6725 Szeged, Boldogasszony sgt. 8.
http://www.jgypk.hu/gyakktar [7]
+36-62-546-242 [8]