[Szteco] koszonto

SÁNDOR Ákos akos at bibl.u-szeged.hu
2016. Okt. 7., P, 12:27:09 CEST

Szervusz,

a Bodza felülete 1 napi késleltetéssel veszi át a
státuszinformációkat, ezért egyelőre azt javaslom, hogy itt

http://qulto.bibl.u-szeged.hu

keress rá a dokumentumra, mert itt online példánystátuszok láthatóak,
ahogy a CIRC-ben is.

Valószínűleg az általatok használt URl is meg fog szűnni, bár azzal
még dolog lesz, hogy pontosan mit is teszünk a helyére..

Üdv, Ákos

E-mail: akos at ek.szte.hu
Weblap: http://www.ek.szte.hu/

SZTE Klebelsberg Konyvtar - http://www.bibl.u-szeged.hu