[Szteco] koszonto

SÁNDOR Ákos akos at bibl.u-szeged.hu
2016. Okt. 5., Sze, 18:02:52 CEST

Kedves Lista Tagok,

a "szteco" lista egy régi adósságom, amelyet most ezúton szeretnék
letudni. :-)

A listát azért hoztuk létre, hogy az SZTE-n Corvina integrált
könyvtári rendszerünket használó, az adatbázisunkat akár a
katalogizáló modullal akár a kölcsönzői modullal, de "birizgálja", egy
"felületen" keresztül értesülhessen a változásokról, akár a várható
modulfrissítésekről, akár egyéb a rendszert érintő tudnivalókról.

Egyúttal kérni szeretném, hogyha a Corvina szerver bármely
szolgáltatása nem elérhető valamelyőtök számára, vagy olyan
fejlesztési igény merülne fel, ami abból fakad, hogy külső helyszínen
van a modul használata, azt kérem, hogy itt a listán jelezze, mert
nagyon valószínű, hogy a többieknél is hasonló lehet a helyzet, s
akkor egy mederben tudnánk kezelni ezen ügyeinket.

Az Ady téri könyvtárból egyelőre Tari Emese a CAT modul, Waitz Erika a
CIRC modul, Bernátsky Laci és én az üzemeltetési ügyek miatt vagyunk
fent a listán, szóval így legalább 4-en értesülünk a kérdésekről, s
talán kevésbé sikkadhat az el, mintha csak egy nekem címzett emailben
érkezne. :-) Továbbra is nagyon el vagyok havazva ezen a téren :-(

Szóval gyümölcsöző cooprodukciót kivánok mindanyiunknak, s egyúttal
szeretném jelezni, hogy a közlemúltban költöztettük a Corvina
szolgáltatást egy újabb szerverre, aminek következtében pár
szolgáltatásunkban kimaradások voltak tapasztalhatóak az elmúlt 1-2
hétben.

Ilyen volt például a honlapunkról elérhető "Mit kölcsönöztem?" illetve
"On-line hosszabbítás" funkció is, ami ismét üzemel. Valamint
szeretném felhívni a figyelmét mindenkinek, hogy a weben elérhető
katalógusunk is átköltözött. Jelenleg http://opac4.bibl.u-szeged.hu
vagy http://qulto.bibl.u-szeged.hu URL-eken lehet elérni és használni.
A régebbi Bodza katalógusrendszerünk OPAC funkciói hamarosan
megszűnnek, habár egyéb gyűjteményeink keresőjeként továbbra is
használatban marad.

A honlapunkra is kikerült a Qulto gyorskeresője, a jobb oldali sávban
a "Gyorskeresés a katalógusban" feliratnál lehet használni.

Jó munkát, s használjuk majd ezt a kommunikációs felületet a Corvinát
érintő kérdésekben.

Üdv, Ákos
--
Sándor Ákos