[Kvtkozi] ODR frissites miatt leallas 16 es 17 ora kozott

bdavid at lib.unideb.hu bdavid at lib.unideb.hu
2014. Nov. 27., Cs, 01:11:41 CET

Kedves Lista!

A frissítés rendben megtörtént. Az eredeti levélben szereplő
újdonságok közül az "ODR hírek" szolgáltatás egyelőre még nem került
ki a felületre.

A megújult Könyvtárosoknak menüpont Súgó (Könyvtárosoknak)
almenüpontjában a Újdonságok 2014. november cím alatt érhetőek el az
olvasói funkciók részletes leírásai a könyvtárosok szempontjából. Az
olvasóknak készült leírások az Olvasóknak menüpont Súgójában érhetőek
el.  A leírásokat folyamatosan bővítjük, frissítjük. Ezekkel és
bármilyen felmerülő kérdéssel kapcsolatban várjuk a visszajelzéseket
az odrsegitseg at odrportal.hu címen.

Ha egyelőre csak a tesztfelületen szeretné valaki kipróbálni az
olvasói funkciókat, a már ismert https://m2.bibl.u-szeged.hu címen
lévő tesztverzióban megteheti ezt. Az itteni funkciók megegyeznek az
éles felületéivel, de az itteni módosítások az éles felületre
nincsenek hatással.

Idézet (Dávid Boglárka <bdavid at lib.unideb.hu>):