[Kvtkozi] ODR frissitessel kikerult javitasok

Dávid Boglárka bdavid at lib.unideb.hu
2014. Nov. 28., P, 12:45:15 CET

Kedves Lista!

A frissítéssel több kisebb hiba és következetlenség került javításra,
illetve használói igény is megvalósításra került, küldöm ezek listáját:

- csoportos műveleteknél javítva, hogy szolgáltatói Kéréstovábbítás
rádiógomb kiválasztásakor lehetett státuszt is módosítani (ezt a
rendszer felülbírálta eddig is, és automatikusan Átirányított kérés
státuszt adott az ilyen kéréseknél).  A Kérés továbbítása opció
bejelölésével tehát csak kérést lehet továbbítani (a kék tollal az új
szolgáltatót megadni), a Státusz és lejárati idő beállítása opció
bejelölésével pedig a státusz és a lejárati idő módosítható.
- külföldre közvetített kérésben a partnert a kérésközvetítőnél rendben
keresi ismét,
- "tesztelés közben bennragadt olvasó" hibát javították,
- a kézzel iktatott kéréseknél és az Üres űrlapos kéréseknél a törölt
szolgáltatási pontok szűrését javították,
- csoportos művelettel státuszmódosítás nem minden esteben működött
(főleg csak kérőknél nem ment), már rendben,
- ha könyvtáros indít kérést, a kérés induló státusza csak Új könyvtári
kérés lehet, ezt már nem is kell beválasztani, automatikusan beemelődik.
Az Új olvasói kérés státusz a valódi, olvasók által indított kéréseknél
használt már csak, a rendszer automatikusan állítja. Így a
statisztikában is pontosabb képet fogunk kapni majd az olvasói
használatról.
- kérésátirányításkor rögtön frissülnek a címadatok,
- korábban néha előfordult, hogy egy-egy kérés hibája blokkolta az adott
könyvtárnál a kérésadminisztrációt, megtalálták és elhárították ezt a
hibát is,
- plusz szolgáltatói nyomtatási sablon került ki arra az esetre, ha
könyv küldése fizetős, pl. ha külföldről kérik, elsősorban a külföldről
bekérők számára. Neve: Szolgáltató könyv kísérőcédula számlázási
adatokkal, a sima könyvkéréses sablonokkal ellentétben ide beemelődnek a
számlázási adatok is a nyomtatásba.
Sajnos egy új hiba miatt viszont eltűnt a Határidő: mező a könyves
nyomtatási sablonokból, ezt javítják hamarosan, leállítás nélkül
megoldható a módosítás.

Fontos megjegyzés: a tesztverzióban a https://m2.bibl.u-szeged.hu
olvasói felületen minden tevékenységről a fejlesztők kapnak e-mailes
értesítést. Regisztrációkor sem a regisztrált olvasói e-mailcímre megy
tehát innen a megerősítendő e-mail, így ezeket mi figyeljük és
aktiváljuk az e-mailt. Regisztráció után nem sokkal igyekszünk aktiválni
és onnantól kezdve használhatók a funkciók. Az éles
http://www.odrportal.hu felületen "minden valódi", tehát az igazi
címekre mennek az értesítések.

Továbbra is várjuk a hibák, javaslatok jelzését, mert ezek nagyban
segítik munkánkat.
Köszönjük!