[Kvtkozi] ODR frissites miatt leallas 16 es 17 ora kozott

Dávid Boglárka bdavid at lib.unideb.hu
2014. Nov. 26., Sze, 15:31:55 CET

Kedves Lista!

A korábban megkísérelt ODR frissítés ma délután 16 órakor fog
megtörténni, emiatt a MOKKA-ODR feület nem lesz elérhető du. 4-5-ig
várhatóan.

A frissítés során több kisebb hibajavítás kerül ki, mely a kapott
kérések külföldre közvetítését, az üres űrlapos kérésekben felkínált
szolgáltatók listáját érinti, emellett elindul az "ODR hírek"
szolgáltatás, melyben aktualitásokról tudunk tájékoztatást adni, illetve
a már várt olvasói funkciók is.
Ez utóbbi a menüpontokban is egy kis átrendezést tett szükségessé: külön
menüpontban fognak szerepelni az olvasói és a könyvtárosi funkciók.
Az újdonságokról részletes leírást küldünk.

Köszönjük előre is a türelmet!
Üdvözlettel
Dávid Bogi

           Dávid Boglárka / Boglárka Dávid (Ms)
Debreceni Egyetem Egyetemi és Nemzeti Könyvtár /
  University and National Library University of Debrecen
Könyvtárközi kölcsönzés-ODR, adatbázisok / ILL-ODR, databases
         H - 4032 Debrecen Egyetem tér 1.
       Tel +3652/518-646 Fax +3652/410-443