[Kvtkozi] ODR-ben frissítés kedden fel otkor

Dávid Boglárka bdavid at lib.unideb.hu
2014. Ápr. 28., H, 16:10:24 CEST

Kedves Lista!

Az ODR-ben holnap délután 16:30-kor egy rövid (a fejlesztők
tájékoztatása szerint előreláthatóan kb. 10 percig tartó) frissítésre
kerül sor, mely alatt a teljes felület nem lesz elérhető.

Az NPA-ba kerül új funkció kivezetésre: ezentúl ha más, a sajátunktól eltérő szolgáltatási
ponton lévő lelőhelyre szeretnénk menteni folyóiratunkat, azt
megtehetjük közvetlenül is amennyiben van jogosultságunk mindkét
szolgáltatási helyhez (nem lesz szükséges a sajátunktól külön törölni,
majd felvenni a másik szolg. ponthoz belépve az új lelőhelyet mint eddig, hanem a
felkínált más szolgáltatási pont lelőhelyei közül is már rögtön fogunk tudni választani).

Ezt a lehetőséget ott várták már nagyon, ahol szolgáltatási pontok közti állománymozgás
történt és ennek nehézkes volt lekövetése.

üdvözlettel