[Kvtkozi] idézetek forrása

Gyömrő Városi Könyvtár gyomro-konyvtar at freemail.hu
2014. Ápr. 28., H, 12:25:55 CEST

Kedves Kollégák! Egy kis segítségre lenne szükségünk. Keressük az alábbi idézetek pontos forrását, melyik hol lett lejgyezve, hivatkozási jegyzékbe kellene.Nagyon hálásak lennénk, ha tudna valaki segíteni! Köszönettel: Kis-Szótér AndreaGyömrő városi Könyvtár " Ha csak egy szőllőleveletsikerül megörökítened......vagy ha szépre nézve, hozzátennisemmit sem állítsz, csak belémerülni,mint lelked otthonába:már nem éltél hiába."(Devecseri Gábor) A legvégén nem az fog számítani, hogy mennyi év volt életedben, hanem hogy mennyi élet volt éveidben. (Abraham Lincoln) Szívem mélyén veszélyesebb életmód után vágyódtam. Számoltam azzal, hogy vannak hegyes sziklák és áruló zátonyok - nem baj, csak változatosság legyen, változatosság és a váratlannal járó izgalom. (William Somerset Maugham)  „A fegyelmezés leghelyesebb módjára a nap tanít meg bennünket, amely a növekvő lényeket állandóan világosságban és melegben, gyakran esőben és szélben, de villámban és dörgésben csak ritkán részesíti.”    (Comenius) JUHÁSZ GYULA: CONSOLATIO „Nem múlnak ők el, kik szívünkben élnek,Hiába szállnak árnyak, álmok, évek.Ők itt maradnak bennünk csöndesen még,Hiszen hazánk nekünk a végtelenség.”