[Kvtkozi] ODR-ben frissítés kedden fel otkor

bdavid at lib.unideb.hu bdavid at lib.unideb.hu
2014. Ápr. 29., K, 17:12:09 CEST

Kedves Lista,
a frissítés a tervek szerint rendben lezajlott.

Holnap délelőtt a fejlesztők a háttérben dolgozni fognak a beléptető
komponensen (elvétve előfordul, hogy 1-1 felhasználó "beragad", ezt
nyomozzák), emiatt előfordulhatnak kisebb kiesések, de figyelni fognak
a működésre.

Idézet (Dávid Boglárka <bdavid at lib.unideb.hu>):