[Kvtkozi] nagy ODR frissites oktober 29-en - reszben sikeresen lezajlott

bdavid at lib.unideb.hu bdavid at lib.unideb.hu
2013. Okt. 29., K, 22:55:44 CET

Kedves Lista!

A Könyvtárnyilvántartó is sikeresen elindult, fel lehet venni tehát az
NPA-s jogokat, be lehet állítani partnereket kéréstovábbításhoz is.
Előfordulnak navigálási nehézségek, a hibát jeleztük a fejlesztőknek.
A városok sajnos nem minden esetben jelennek meg még a kérésekben,
ezen dolgozni fognak még.
Továbbra is lassú a kérésadminisztráció, ezen is igyekeznek gyorsítani
a fejlesztők. Elérhetővé váltak új szolgáltatói nyomtatási sablonok is
külön helyben használható és kölcsönözhető dokumentumokhoz.

Fontos, hogy a Könyvtárnyilvántartóban a bejelentkezett felhasználó
saját adatait a Könyvtár szint adatlapjának alján lévő Felhasználó
szerkesztése gombra kattintva érheti el és tudja szerkeszteni.

Nem sikerült még beállítani automatikusan, hogy mindenki kapjon e-mail
értesítést a státuszváltoztatásokról és üzenetekről, így aki szeretne
ilyet, a szolgáltatási pont ODR fülén beállíthatja az opciót egyelőre
kézzel (leírás:
http://hu.wiki.lib.unideb.hu/index.php/K%C3%B6nyvt%C3%A1radatok_ellen%C5%91rz%C3%A9se_l%C3%A9p%C3%A9sr%C5%91l_l%C3%A9p%C3%A9sre_az_%C3%BAj_fel%C3%BCleten#ODR).

Idézet (bdavid at lib.unideb.hu):