[Kvtkozi] keresarchivalas megtortent

bdavid at lib.unideb.hu bdavid at lib.unideb.hu
2013. Okt. 30., Sze, 09:36:19 CET

Kedves Lista!

Az automatikus kérésarchiválás mintegy 26000 kérést érintett hajnal
1-kor. Ez segített a Kérésadminisztráció gyorsulásában is.

Ezután minden hajnal 1-kor megtörténik azon kérések automatikus
archiválása, melyek végstátuszban vannak (A kérés lezárva, sikeresen
teljesítve vagy A kérés nem teljesíthető vagy Lemondás visszaigazolva
vagy A kérés törölve) és 21 napja nem nyúltak hozzájuk.
a kérés archivált állapotba kerül, azaz eltűnik az aktív kérések közül
a Kezdőlapról. Előhívhatjuk azonban a későbbiekben is a Kezdőlapon az
Archivált kérések kezelése rovatban lévő gombra kattintva (külön a
kimenő és a bejövő már archivált kéréseket), valamint kereséssel ha a
Kezdőlapon a keresőfeltétel/ek megadása után bepipáljuk az
"Archiváltak között is" opciót. Az archivált státusz visszavonható.

Bármilyen probléma esetén az odrsegitseg at odrportal.hu címen várjuk a
visszajelzéseket.

Szükség esetén az archivált kérés visszaállítható az archivált kérések
státusztörténete ablakban.

Idézet (bdavid at lib.unideb.hu):