[Kvtkozi] nagy ODR frissites oktober 29-en - reszben sikeresen lezajlott

bdavid at lib.unideb.hu bdavid at lib.unideb.hu
2013. Okt. 29., K, 18:28:10 CET

Kedves Lista!

Az ODR portálon helyreállt a MOKKA-ODR katalógus, a kérésindítás
lehetőségei, a Kérésadminisztráció (utóbbiak igen lassúak jelenleg,
ennek gyorsításán még jelenleg is dolgoznak), tehát a kérések
küldhetők-teljesíthetők.

Az NPA funkciók is elérhetőek, viszont a Könyvtárnyilvántartó (melyben
az NPA jogok kiadhatóak lennének, ill. a partnerek a
kéréstovábbításhoz, az olvasói kérések fogadása stb. beállíthatóak
volnának) még nem indult el, valószínűleg csak holnap reggel fog
elkészülni.

A felületen a Belépés gomb kattintása után meg kell adni, hogy
könyvtárosi vagy olvasói belépést választunk-e, a beállítás
megjegyeztethető.

Köszönjük a türelmet!
A további fejleményekről írni fogok még.
Üdvözlettel
Dávid Bogi

Idézet (Dávid Boglárka <bdavid at lib.unideb.hu>):