[Klgy] 2024 tervek

Laczkó Sándor laczkos at bibl.u-szeged.hu
2024. Jan. 18., Cs, 09:35:24 CET

Sziasztok!
Köszönöm mindenki beszámolóját a múlt évről. Ezek alapján meg kell
csinálnom a KLGY összesített beszámolóját a hónap végéig. Tegnap
lezajlott az az OV, amelyen az idei terveket tárgyaltuk végig,
osztályról osztályra. A mi különgyűjteményi terveinket a csatolt
táblázatban összesítettem negyedévi lebontásban. Mindenki megtalálhatja
benne azt, amit magára, illetve gyűjteményére vonatkoztathat. Ne
tévesszen meg senkit, hogy az általatok jelzett és benyújtott tervekhez
képest nincs benne minden. Ami kimaradt azok is ennek az évnek a tervei
maradnak természetesen. Csak ahogy Károlyék korábban fogalmaztak, ezen a
TODO listán a kiemelt és legfontosabb projektek és vállalások
szerepelnek. S nyilván nem szerepelnek rajta a napi munkavégzéshez
kapcsolódó dolgok sem. Esetünkben úgy csináltuk, hogy mindenkire és
minden gyűjteményre jusson valamilyen kiemelt program. De ami a könyvtár
vezetése szerint leginkább kiemelt projekt, az a Karikó és a
Szent-Györgyi, mert ezek messziről is látszanak, s az egyetem vezetése
számára is átlépik az ingerküszöböt.
Hirtelenjében most más nem jut eszembe, pedig mintha akartam volna még
valamit. De majd ti megmondjátok, ha valamit elfelejtettem. :)
Szép legyen a napotok!
S.

Ps. Láttátok Bürgés Ági levelét a bérfejlesztéssel kapcsolatban. A
lényeg annyi, hogy bizonyosan lesz valamikor béremelés, visszamenőleg
januárig, csak a mértéke és pontos időpontja nem tudott még.

Ps. 2. - Beszéltem Szabolccsal, Laci kérlek menj és egyeztess velük,
nyitottak és bármikor lehet náluk digitalizálni az anyagaitokat. Az
általad eddig is használt gép a tiéd. :)

E-mail: laczkos at bibl.u-szeged.hu