[Klgy] BÚÉK és egyebek

Laczkó Sándor laczkos at bibl.u-szeged.hu
2024. Jan. 5., P, 15:24:37 CET

Kedvesek!
Bár találkoztam már majd mindannyiótokkal személyesen is az idén, de
azért biztos ami biztos, itt is és így is: BÚÉK!
Kettő dolog miatt írok most. Az egyik, hogy ne feledjétek kérlek
személyenként a 2023-as beszámolót elküldeni nekem, illetve a 2024-es
legfontosabb terveitekről is írjatok néhány sort. Határidő: január 15.
10.00
Előre is köszönöm.
A másik dolog amiért írok, hogy én a jövő héten nem leszek itt. A hét
első 3 napjában Kolozsváron leszek hivatalos távolléten, aztán
csütörtökön kiveszem azt a pihenőnapot, amit holnap, vagyis szombaton
dolgozok le beosztás szerint, jövő péntekre pedig szabadnapot veszek ki.
Szóval legközelebb január 15-én találkozunk, ezért is írtam a beszámolók
határidejének a január 15. dátumot.
Ám ha bármilyen kérdésetek lenne, vagy fontos ügy támad, bármikor
elértek telefonon. Ám azt csak halkan mondom, ha jövő szerdán időben
visszaérek Kolozsvárról, akkor délután még bejövök, csak ez nem biztos.

E-mail: laczkos at bibl.u-szeged.hu