[Klgy] értekezlet

Laczkó Sándor laczkos at bibl.u-szeged.hu
2024. Jan. 18., Cs, 11:50:33 CET

Kedvesek!
Már ki is derült mit fejeltettem el, szigorúan figyelmeztettetek rá. Már
régen volt osztályértekezletünk, szóval éppen itt az ideje. Mit
szólnátok a január 29. hétfő 10 órához? Helyszín: Keleti Gyűjtemény.
Mert ott még sose voltunk. Lényeg a lényeg, jól megbeszélnénk közös
dolgainkat. Én jövök a 2024-es tervekkel és aktualitásokkal, s persze ér
az is, ha ti jöttök kérdésekkel, javaslatokkal, észrevételekkel,
bírálatokkal.
Senki semmiféle kényszert ne érezzen, hogy süteményt hozzon. :)
Sziasztok,
S.

Dr. Laczkó Sándor
osztályvezető
SZTE Klebelsberg Könyvtár Különgyűjteményi Osztály
H-6722 Szeged, Ady tér 10.
Tel/Fax. 62-546-652
E-mail: laczkos at bibl.u-szeged.hu