[Klgy] hagyatékok eredete

Balog Éva eva.balog at ek.szte.hu
2023. Jan. 17., K, 12:06:22 CET

Kedves Kata és Kollégák,

a létrehozott táblázatot elég informatívnak tartom, és alkalmasnak,
hogy szükség esetén az adatokat az utókor vissza tudja keresni. Mivel
2005 óta - mióta a TEGY-ben dolgozom-, mi még hagyatékot nem fogadunk
be, így adatokkal egyelőre nem tudom kiegészíteni a táblázatot.

Üdv, Éva
--

Balog Éva
új- és legújabb kori történeti szakreferens,
E-mail: balogeva at ek.szte.hu
Weblap: http://www.bibl.u-szeged.hu/