[Klgy] hagyatékok eredete

Farkas Katalin Katalin.Farkas at ek.szte.hu
2023. Jan. 17., K, 11:16:54 CET

Kedves Kollégák,

a tegnapi értekezleten Attila felvetésére felmerült a hagyatékok
eredetének - illetve hiányuk - kérdése.
Készítettem egy kis teszt-táblázatot, amit a
k:\szemelyes\Farkas_Kata_hagyatekok_eredete mappában találtok meg.
Mellé tettem a Shvoy hagyaték adományozó dokumentumának szkennelt
változatát.
Mi a véleményetek? Jó-e így? Elegendőek a táblázatban kialakított kategóriák?
Ha van papíralapú nyoma az adományozásnak, véleményem szerint annak
szkennelt változatát is gyűjteni szükséges, illetve meg kellene
beszélni, hogy a papíralapú adományozó dokumentumok hol legyenek? Én
úgy gondolom, egy helyen érdemes őket tárolni. Vagy?

Mi a véleményetek?

Kata

--
Farkas Katalin