[Klgy] hagyatékok eredete

Katona-Kiss Attila attila.katona.kiss at ek.szte.hu
2023. Jan. 17., K, 12:16:40 CET

Szervusztok!

Szerintem jó így a táblázat - legalábbis nem jut eszembe semmi, amihez
szükség lenne további cellákra.
Hasznosnak tartom a bekerülésről szóló dokumentum szkennelését is  -
ez végső soron egy ajándékozási szerződés (legalábbis a múzeumokban
így hívják), amely papírként és digitális formában is megy az
adattárba. Ez a doksi a bekerült anyag "személyi igazolványa", amely
az alapvető adatokat tartalmazza (ezeket jeleníti meg a táblázat).

A múzeumi rendszer szerint minden osztálynak külön-külön adattára van,
de esetünkben várhatóan úgysem lesz annyi hagyaték, mint egy
múzeumban, így lehet amellett érvelni, hogy egy helyre gyűljenek ezek
a doksik. Ebben az esetben viszont szerintem az osztályvezető
irodájában van a helye, ahol nyitni kellene a különböző
különgyűjtemények számára egy-egy papír (és elektronikus) mappát.

Annyi még, hogy érdemes lenne összerakni egy formanyomtatványt (a
táblázat kategóriái alapján), és azt lehetne kitölteni (kitöltetni),
ha bekerül valami. Így minden egységes lenne és nem veszne el
információ.

Üdv!
Attila