[Klgy] nyári nyitva tartás és szabadság

laczkos at bibl.u-szeged.hu laczkos at bibl.u-szeged.hu
2021. Jún. 16., Sze, 12:32:03 CEST

Sziasztok!
Az OV-n az imént a következő döntés született: tekintettel arra, hogy
a könyvtár egész nyáron nyitva lesz 8-tól 4-ig (a vírus miatt
egyébként is hosszú ideig tartott a bezárás, így most nem lesz nyári
zárás), ezért a vezetőség azt tartja helyesnek, ha a nyitva tartás a
különgyűjteményekre is vonatkozik. Én pedig vállaltam, hogy mindezt
tolmácsolom nektek. :(
Kérlek benneteket, hogy ennek tudatában tervezzétek a nyári
szabadságot és jelezzétek nekem, ahogy kértem. Vagyis valakinek mindig
itt kell majd lennie, hogy mások szabadságra mehessenek. De ha mégis
átfedés lenne a tervezett szabadságok között, akkor meg fogjuk
valahogyan oldani, ne aggódjatok.

E-mail: laczkos at bibl.u-szeged.hu