[Klgy] gyakornokok, szabadság, Varga András ...

laczkos at bibl.u-szeged.hu laczkos at bibl.u-szeged.hu
2021. Jún. 14., H, 14:37:16 CEST

Sziasztok!

Újra gyakornokok jönnek hozzánk. Kulcsár Melinda június 21-én
12.30-től 16 óráig lesz nálunk és a szokott sorrendben látogatja végig
a gyűjteményeket, vagyis a Keletiben kezd és a Régi Könyveknél zár.
Zsikla Zoltán pedig július 5-én 9-től 13 óráig lesz nálunk, ugyanezen
menetrend szerint. Kérlek benneteket, hogy fogadjátok őket és a
szintén szokásos módon mutassátok be a gyűjteményeket.

Kérném szépen tőletek azt is, hogy írjátok meg nekem mikor tervezitek
július-augusztus folyamán a nyári szabadságokat.

Tudjátok, sokszor éltem azzal a kifejezéssel az elmúlt években, hogy a
Különgyűjtemények az állandóság szigete a könyvtárban. Nálunk az
elmúlt 5 évben nem történtek személyi változások, míg a többi
részlegben ezek rendszeresek. Ám most nálunk is változás várható.
Varga András péntektől megkezdi nyugdíj előtti felmentési idejét,
vagyis csütörtökön dolgozik utoljára. Ténylegesen búcsúzni, vagyis
nyugdíjba menni majd csak októberben fog és mi is akkor fogunk
elköszönni tőle. (Addig még a ciméliás-kötetet is be fogjuk mutatni
András részvételével.) Ám most még egy fontos felkérésnek tesz eleget
András. Mint láthattátok a Nemo-n, csütörtökön 2 órakor és fél 3-kor a
Régi Könyveket bemutató túrát vezet a könyvtár munkatársai számára.
Biztatni szeretnélek benneteket, ha még nem jelentkeztetek volna be,
vegyetek részt András ezen bemutatóján.
Egyúttal azt is jelzem, amit már bizonyosan tudtok is, hogy mostantól
Schelhammer Zsófi teljes munkaidőben fog a Régi Könyveknél dolgozni
András helyett, bár a betöltendő státusz szerint majd csak októbertől,
András tényleges nyugdíjba menetelétől fog hozzánk kerülni.
Én magam sajnálom, hogy András ilyen fiatalon nyugdíjba kell menjen,
ám Zsófi érkezésének nagyon örülök. Isten hozott nálunk Zsófia! :)

E-mail: laczkos at bibl.u-szeged.hu