[Klgy] leltár

laczkos at bibl.u-szeged.hu laczkos at bibl.u-szeged.hu
2021. Jún. 18., P, 11:55:05 CEST

Sziasztok!
Helyzet van, de azért aggodalomra semmi ok. Bár örömre sem.
Tudjátok, zajlik az egyetemi  modellváltással kapcsolatos átalakulási
folyamat és ennek részeként az egyetem vagyonleltárt készít. Ennek
kapcsán kapta meg a könyvtár is a feladatot (hurrá!!!), hogy a
leltárunkban lévő dolgokat ellenőrizzük, az esetleges hiányt jelezzük,
stb. Önmagában sem kicsi ez a feladat, s természetesen nincs
kapacitása a könyvtárnak arra, hogy mondjuk egy külön leltározó
csoportot hozzon létre, amely hetekig mással sem foglalkozik. Így az
egységekre, osztályokra hárul a feladat. Ákosék elküldték szobákra
(gyűjteményekre) lebontva a leltárban lévő vagyontárgyak listáját.
Csatolva láthatjátok mindezeket. (Van amit nem küldök, mert engem
érint.) Nem könnyen kezelhető lista, de azért átlátható.
A feladat a következő lenne. Kérlek szépen benneteket, hogy a saját
egységetekre (gyűjteményetekre) vonatkozóan ellenőrizzétek tételesen
és írjátok meg nekem az esetleges hiányokat, annak össze s adatával.
(A hiányt nekem kell beírnom majd egy Bürgés Ági által létrehozott
táblázatba.) Azt kérem tőletek, hogy legyetek alaposak. Ugyanis ha nem
lennénk azok és valamilyen hiányt nem jeleznénk most, legyen az bármi,
akkor ha mondjuk 1-2 év múlva hivatalos leltárellenőrök jönnek és
keresik az adott vagyontárgyakat, már nehéz lesz kimagyaráznunk, hogy
nincs meg. Ha a modellváltás vagyonátadásakor megvolt, (mert most nem
vagyunk elég precízek), később hová lett? Szóval akkor már rajtunk
fogják keresni. Ezért aztán tényleg azt kérem tőletek, hogy legyetek
alaposak. S mivel gyorsnak is kell lennünk, keddi határidővel kérem a
visszajelzéseket. S ha valahol gond lenne, elakadnátok, segítség kell,
vagy hiány van, azt jelezzétek azonnal nekem. Én pedig állok
rendelkezésre és megyek segíteni ahová kell.
Tudom, hogy ez a munka most senkinek sem hiányzott, de nincs mit
csináljunk, magunknak kell megoldanunk. Biztatásként mondom, hogy
tartok tőle, az egyetemi átalakulás később még más bürokratikus
feladatot is a nyakunkba fog varrni. :(
Köszönöm és egyben szép hétvégét kívánok nektek!

A non-text attachment was scrubbed...
Name: leltar_export_0001 Zenei és EGY.csv
Type: application/vnd.ms-excel
Size: 20899 bytes
Desc: nem elérhető