[Ebib] Fwd: RE: Intézményfejlesztési Terv -táblázat kitöltése kérés

kokas at bibl.u-szeged.hu kokas at bibl.u-szeged.hu
2012. Ápr. 19., Cs, 09:51:37 CEST

----- Továbbított levél godor at rekt.u-szeged.hu címről -----
    Dátum: Thu, 19 Apr 2012 07:01:10 +0200
   Feladó: Gódor Petra <godor at rekt.u-szeged.hu>
Viszontválasz cím: Gódor Petra <godor at rekt.u-szeged.hu>
Tartalom: RE: Intézményfejlesztési Terv -táblázat kitöltése kérés
  Címzett: kokas at bibl.u-szeged.hu

Kedves Károly!

Ezt sajnos sejtettem és abszolút elfogadom. Remélem, hogy ebből a
minisztérium részéről sem lesz probléma.

Időközben több fejleményről is beszámolhatok, ugyanis a
minisztériumtól kaptunk egy levelet, miszerint apróbb módosításokat
eszközöltek pár táblázatban, amelyekből van, ami Önt is érinti,
illetve az egyik egység visszajelzett, hogy a rájuk osztott egyik
táblázat publikációs adatokat is kérdez, így azt szintén Önhöz társítom.

A módosításokat és új igényeket pontokba szedtem az áttekinthetőség kedvéért:

1. Ön eredetileg egy táblázatot kapott kitöltésre (Tabl_25), amiben a
minisztérium annyi módosítást eszközölt, hogy a három résztáblázatot
kiegészítette plusz egy táblázattal. Mellékelten küldöm a
módosítottat, ahol pirossal látható a kiegészítés.

2. Tabl_20 tartalmaz két olyan oszlopot, ami a publikációs adatokra
vonatkozik. Ezeket sárga színnel jelöltem. Kérem, töltsék ki a
táblázat megfelelő oszlopait.

Nagyon köszönöm a segítségét és várom a kitöltött táblázatokat

Üdvözlettel:

Gódor Petra

Intézményfejlesztési projektvezető
Stratégiai és Fejlesztési Igazgatóság