[Ebib] Fwd: copyright

Bernátskyné Babus Csilla csbabus at ek.szte.hu
2012. Ápr. 16., H, 09:22:51 CEST

Sziasztok!

Szerintem is gond a jogosultságok kérdése. Nálam is jelezte már
egy-két ember, hogy a levédett publikációkkal gondja van. A "csak az
archívum karbantartója" megoldást ajánlottam én is, de egyetértek
Ildivel, hogy valószínűleg a legtöbben ezt fogják választani, ha nem
ismerik pontosan a jogokat.
Talán érdemes lenne az első feltöltések tapasztalatait, illetve a
bármelyikünk felé megfogalmazott kérdéseket megbeszélni a
közeljövőben. Azt gondolom, hogy Molnár Tamás részvételére is szükség
lenne.

Csilla