[Ebib] Fwd: RE: Intézményfejlesztési Terv -táblázat kitöltése kérés

Bernátskyné Babus Csilla csbabus at ek.szte.hu
2012. Ápr. 19., Cs, 12:43:25 CEST

Kedves Károly!

Szabadalom feltöltés ebben az időszakban összesen 18 db volt, most nem
tudtam megnézni tüzetesen, de nyilván ez is csak folyamatban van.

A publikációk feltöltése, ahogyan írtad, folyamatos, ráadásul ahol már
határidőt szabtak is meg (ÁOK, TTIK), ott is csak a 2011-re
vonatkozik, és még az ÁOK-n sem teljes, a TTIK-s határidő pedig még
nem is telt le. A JGYPK teljes feltöltést kért régebben, de egyes
típusokhoz épp mi nem tudunk segítséget nyújtani a Bibliográfiai
Szakbizottság szükséges döntései nélkül, ezért ott is nagyon hiányos a
feltöltés.

A lényeg, hogy egyik évre sem lehet még korrekt adatokat szolgáltatni
az MTMT-ből. Gondolom a 2009 és 2010 sztedb alapon rendelkezésre áll.
Az MTMT-be töltött publikációkból bármilyen lekérdezést szívesen
megteszünk, de az feltöltötteknél is hiányzik sok helyen az intézményi
hozzárendelés, ezért az adatszolgáltatás sok egyéb problémát is felvet.

A holnapi megbeszélésre átnézem a mostani adatokat, és hiányosságokat,
ha elég lesz akkorra. Ha korábban szeretnél tájékozódni, akkor kérlek,
hogy hívj mobilon, a 0.007-esben tartok konzultációt 13-16-ig.

Köszönöm:
Csilla

Idézet kokas at bibl.u-szeged.hu: