[Ebib] Fwd: copyright

mesko at bibl.u-szeged.hu mesko at bibl.u-szeged.hu
2012. Ápr. 16., H, 09:41:50 CEST

En a rovidebb es gyorsabb szemelyes megbeszeles hive vagyok. Helgaval
megirjuk, aztan beszeljunk rola. Minel elobb dontest is kell hozni, ha
szukseges, akkor OV szinten is.

Lanyok, egyenlore minden level menjen cecezve Katanak es Karolynak is
(a valaszok pedig osszes cimre), hiszen meg dontesi helyzetek vannak,
jonnek.

Eszter

dr. Meskó Eszter
osztályvezető szakreferens