[Kvtkozi] ODR frissítés ma delutan fel otkor

Dávid Boglárka bdavid at lib.unideb.hu
2014. Sze. 24., Sze, 16:01:52 CEST

Kedves Lista!

Ma délután fél ötkor a MOKKA-ODR frissítésére kerül sor, kb. fél-1 órán
át nem lesz elérhető a felület.

A frissítés során néhány kisebb hibajavítás kerül ki, mely a kapott
kérések külföldre közvetítését, az üres űrlapos kérésekben felkínált
szolgáltatók listáját érinti.

           Dávid Boglárka / Boglárka Dávid (Ms)
Debreceni Egyetem Egyetemi és Nemzeti Könyvtár /
  University and National Library University of Debrecen
Könyvtárközi kölcsönzés-ODR, adatbázisok / ILL-ODR, databases
         H - 4032 Debrecen Egyetem tér 1.
       Tel +3652/518-646 Fax +3652/410-443