[Kvtkozi] ODR hiba

Dávid Boglárka bdavid at lib.unideb.hu
2014. Sze. 24., Sze, 11:48:24 CEST

Kedves Kollégák,
a működés helyreállt, köszönjük a türelmet!
üdv.
Bogi

2014.09.24. 11:25 keltezéssel, Dávid Boglárka írta:
> Kedves Lista,
> az ODR-ben hiba történt, a fejlesztők dolgoznak elhárításán.
> Pár perc múlva ismét elindul reményeik szerint.
>
> Üdvözlettel
> Dávid Bogi

           Dávid Boglárka / Boglárka Dávid (Ms)
Debreceni Egyetem Egyetemi és Nemzeti Könyvtár /
  University and National Library University of Debrecen
Könyvtárközi kölcsönzés-ODR, adatbázisok / ILL-ODR, databases
         H - 4032 Debrecen Egyetem tér 1.
       Tel +3652/518-646 Fax +3652/410-443