[Kvtkozi] ODR frissites lezajlott

Dávid Boglárka bdavid at lib.unideb.hu
2014. Júl. 31., Cs, 09:18:58 CEST

Kedves Lista,
az ODR frissítés tegnap a megadott 1 órán belül lezajlott, az NPA
példánymegjelenítésnél volt egy kis hiányosság, azt ma reggel pótolták még.

2014.07.30. 12:12 keltezéssel, Dávid Boglárka írta:
> Kedves Lista!
>
> Ma délután újabb ODR-frissítésre kerül sor, kb. 1 órán keresztül a
> frissítés alatt nem lesz elérhető az ODR felület.
> Az alábbi NPA-hiba javítása kerül ki: lelőhelymódosításkor eltűntek az
> eredeti NPA érték a rekordból,
> emellett kisebb ODR-javítások, melyek elsősorban a hamarosan érkező
> olvasói funkciókat érintik.
>
> Korábban jeleztem már, hogy augusztus elején nagyszabású informatikai
> karbantartási munkálatokra fog sor kerülni a DEENK-ben,
> melyek a MOKKA-ODR-felületeket is érinteni fogják. Küldöm erről a
> [...]

           Dávid Boglárka / Boglárka Dávid (Ms)
Debreceni Egyetem Egyetemi és Nemzeti Könyvtár /
  University and National Library University of Debrecen
Könyvtárközi kölcsönzés-ODR, adatbázisok / ILL-ODR, databases
         H - 4032 Debrecen Egyetem tér 1.
       Tel +3652/518-646 Fax +3652/410-443