[Kvtkozi] ODR frissites ma fel otkor, MOKKA-ODR karbantartas augusztus elejen

Dávid Boglárka bdavid at lib.unideb.hu
2014. Júl. 30., Sze, 12:12:21 CEST

Kedves Lista!

Ma délután újabb ODR-frissítésre kerül sor, kb. 1 órán keresztül a
frissítés alatt nem lesz elérhető az ODR felület.
Az alábbi NPA-hiba javítása kerül ki: lelőhelymódosításkor eltűntek az
eredeti NPA érték a rekordból,
emellett kisebb ODR-javítások, melyek elsősorban a hamarosan érkező
olvasói funkciókat érintik.

Korábban jeleztem már, hogy augusztus elején nagyszabású informatikai
karbantartási munkálatokra fog sor kerülni a DEENK-ben,
melyek a MOKKA-ODR-felületeket is érinteni fogják. Küldöm erről a
hivatalos hírt levelem alján.
A munkálatok alatt tehát hosszabb-rövidebb időszakokra leáll a MOKKA és
az ODR portál is, a webes felületek és szolgáltatásaik nem lesznek
elérhetőek.
A MOKKA adatbázisából a rekordletöltés a karbantartás alatt is működik a
Z39.50 szerveren keresztül (Info:
http://wiki.mokka.hu/wiki/Z39.50_szerver).
Az informatikus kollégák mindent megtesznek azért, hogy a kiesések minél
rövidebbek legyenek, türelmeteket köszönjük!

A DEENK Informatika Osztálya a DEENK nyári bezáráshoz (2014. augusztus 4-8.) igazítva végzi el a könyvtári informatikai rendszer bővítését, stressz- és katasztrófa tesztjét, melyet katasztrófa gyakorlat is kiegészít.
A művelet augusztus 2-án 14.00 órakor kezdődik és várhatóan augusztus 11-én 6.00 órakor ér véget.

Ezen időszak alatt a DEENK minden elektronikus szolgáltatása szünetelni fog, vagyis nem lesz elérhető:
- az online katalógus (a raktári kikérés, az online hosszabbítás, olvasói adatok lekérése, és természetesen keresni sem tudnak a katalógusunkban
- az adatbázisok otthonról (a proxy-n keresztül),
- a DEA,
- az iDEa Tudóstér és annak szolgáltatásai (publikációk feltöltése, publikációs listák igénylése stb.),
- a MOKKA-ODR és a könyvtárközi kölcsönzés,
- a könyvtári levelezőrendszer,
- a Corvina könyvtári rendszer és szolgáltatásai, valamint
- a DEENK honlapjai.
Az esetleges kellemetlenségekért elnézést kérünk!

További szép nyarat kívánva
Üdvözlettel
Dávid Bogi

           Dávid Boglárka / Boglárka Dávid (Ms)
Debreceni Egyetem Egyetemi és Nemzeti Könyvtár /
  University and National Library University of Debrecen
Könyvtárközi kölcsönzés-ODR, adatbázisok / ILL-ODR, databases
         H - 4032 Debrecen Egyetem tér 1.
       Tel +3652/518-646 Fax +3652/410-443