[Kvtkozi] MOKKA-ODR felulet es az Internet Explorer 11 - kompatibilitasi nezetben rendben

Dávid Boglárka bdavid at lib.unideb.hu
2014. Feb. 19., Sze, 11:24:51 CET

Kedves Lista!

Az IE 11 támogatása a felület keretrendszerének következő verziójában
van benne, a legközelebbi frissítéskor kiviszik, elég hosszas frissítés
lesz, jelezni fogjuk mikor sor kerül rá.
Addig is, akinél IE 11 fut csak, ha a böngészőben a kis fogaskerék
ikonra kattintva a Kompatibilitási nézet beállításainál felveszik a
www.odrportal.hu -t az így megjelenítendő oldalak közé, akkor ha nem is
gyönyörűen, de a csatolt képen látható formában rendben használható lesz
a kérésadminisztrációs felület és a katalógus is.
Üdvözlettel
Bogi

A non-text attachment was scrubbed...
Name: IE11_kompatibilitasi_nezetben.jpg