[Kvtkozi] Internet Explorer 11-gyel Keresadminisztracio megjelenitesi problemak, csoportos keresmodositas csak kero konyvtaraknal nem mukodik

Dávid Boglárka bdavid at lib.unideb.hu
2014. Feb. 18., K, 16:29:25 CET

Kedves Lista!

A tavalyi IE 10-es problémához hasonlóan most az IE 11-gyel jelentkeznek
megjelenítési problémák,
a Kérésadminisztrációba belépve a keret látszik csak és a  fejléc elemei
(üzenetek, lejárt határidejű kérések), de a kérések maguk nem jelennek meg.
Más böngészőkkel nincs ilyen gond, kérem, hogy amennyiben ez megoldható,
használjatok Mozilla Firefoxot vagy Google Chrome-ot.
A fejlesztőknek továbbítottam a jelenséget, bízom benne, hogy mielőbb
megoldást találnak azok számára is, akiknél ez a váltás nem lehetséges.

A berettyóújfalui kolléga által korábban jelzett csoportos
státuszállítási probléma mögöttes oka is meglett teszteléssel, úgy
tűnik: más státuszválasztékot látnak a csak kérő könyvtárak, mint azok
akik szolgáltatnak is (más a könyvtártípusuk, de ettől még nem kellene
ennek így működnie), ezzel függhet össze, hogy nem működik előbbieknél a
csoportos státuszállítás. Egyesével a kérések státuszai állíthatóak.
Ezt a hibát is jeleztük, reméljük a legjobbakat.

Üdvözlettel
Dávid Bogi

               Dávid Boglárka
Debreceni Egyetem Egyetemi és Nemzeti Könyvtár
Bölcsészettudományi és Természettudományi Könyvtár
          Könyvtárközi kölcsönzés
  4032 Debrecen Egyetem tér 1. vagy 4010 Debrecen Pf. 39
          T 52/518-646 F 52/410-443