[Kvtkozi] teszt MOKKA-ODR felulet ujratoltve

Dávid Boglárka bdavid at lib.unideb.hu
2013. Okt. 17., Cs, 15:09:33 CEST

Kedves Lista!

Az alább emlegetett m2 tesztfelületen frissítés miatt jelenleg,
várhatóan holnap délig nem elérhetőek a kérésadminisztrációs és olvasói
szolgáltatások (az NPA funkciók tesztelhetőek viszont addig is).
A korábban létrehozott tesztfelhasználók törlésre kerültek, újak
létrehozhatóak pl. NPA tesztelésre, de nem fognak egyelőre látszani a
felhasználók között (a megjelenítési hibát jeleztük, viszont működnek
rendben).
Türelmeteket kérjük.
Köszönettel és üdvözlettel
Dávid Bogi