[Kvtkozi] teszt MOKKA-ODR felulet ujratoltve

Dávid Boglárka bdavid at lib.unideb.hu
2013. Okt. 16., Sze, 12:09:14 CEST

Kedves Lista!

Az m2.bibl.u-szeged.hu MOKKA-ODR  tesztfelületen történt egy újratöltés,
amelynek következtében, úgy tűnik, hogy az utóbbi időben (pl. NPA
tesztelésre) létrehozott felhasználók törlésre kerültek. Emellett
további más rendellenes működés is észlelhető (új felhasználó
felvételénél pl.), kis türelmet kérünk a hibák javításáig, jelezni
fogom, mi a helyzet.
Az éles ODR-portál működését (www.odrportal.hu) ez nem érinti.

Köszönettel és üdvözlettel