[Kvtkozi] nagy ODR frissites oktober 29-en

Dávid Boglárka bdavid at lib.unideb.hu
2013. Okt. 17., Cs, 14:42:11 CEST

Kedves Lista!

Tervek szerint október 29-én, kedden egy nagy ODR-frissítésre fog sor
kerülni.
Lecserélik a könyvtárnyilvántartót, sok már várt funkció fog kikerülni
(pl. olvasói regisztráció és kérésindítás, státuszvisszavonás, e-mailes
értesítés státuszváltáskor, üzenetküldéskor stb.), emiatt reggel
kezdenek neki a frissítésnek, ideális esetben pár óra alatt végezni
fognak vele.
Küldeni fogok még részleteket, készülnek az új funkciók leírásai is,
csak jelezni akartam előre, hogy mindenki tudjon tervezni.

Üdvözlettel
Dávid Bogi

               Dávid Boglárka
Debreceni Egyetem Egyetemi és Nemzeti Könyvtár
Bölcsészettudományi és Természettudományi Könyvtár
          Könyvtárközi kölcsönzés
  4032 Debrecen Egyetem tér 1. vagy 4010 Debrecen Pf. 39
          T 52/518-646 F 52/410-443