[Kvtkozi] Internet Explorer 10-ben felmerulo hiba az ODR-feluleten

Dávid Boglárka bdavid at lib.unideb.hu
2013. Május. 28., K, 11:23:54 CEST

Kedves Lista!

Ha egy gépen Internet Explorer 10 fut és az ODR felületet azzal
használják, a kérések indításakor és kezelésekor jelentkezhet egy piros
felkiáltójeles hiba. A felkiáltójelre ráállva megjelenő hosszú
hibaüzenet első sorában ez is szerepel:For input string: és egy
tizedesjegyet is tartalmazó szám.
A hibát jeleztük a fejlesztőknek, de okát egyelőre nem tudjuk. Más
böngészőkkel nem tapasztalható a hiba (Mozilla Firefox, Google Chrome),
az IE korábbi verzióival sem, így kérjük, hogy azokon használjátok a
felületet addig is míg a problémát megoldják.
Köszönettel és üdvözlettel