[Kvtkozi] ODR-ben statuszallitasi lehetosegek tovabb javitva

Dávid Boglárka bdavid at lib.unideb.hu
2013. Jan. 30., Sze, 14:17:07 CET

Kedves Lista!

Az ODR feluleten a Keresadminisztracioban bedrotoztak tobb olyan
statuszallitasi lehetoseget, "plusz kört", melyet a felmerulo igenyek
alapjan kertunk (egy statusz utan milyen kovetkezo statusz allithato).
Tobbek kozt ujraindithatoak lettek igy - a Nem teljesitheto statuszu
mellett - a Lemondás visszaigazolva statuszu keresek is.
Emellett beallitottak azt is, hogy nemcsak a kero, hanem a szolgaltato
konyvtar is tudja archivalni a mar lezart, vegpontba eljuttatott
kereseket. Remeljuk, hogy az automatikus archivalas is hamarosan
kikerulhet az eles feluletre.

Udvozlettel
David Bogi