[Kvtkozi] D1 Angyal Bandi konyvkereses

Dávid Boglárka bdavid at lib.unideb.hu
2013. Jan. 30., Sze, 13:57:03 CET

Kedves Lista!

Az alabbi konyvet keresi egy olvasonk, gyerekkoraban nagyon kedvelte.
Megvasarolta ugyan egy regiseges oldalon, de a vegen tobb oldal rongalt.
Lelohelykereses eredmenye az lett, hogy az OSZK-ban megvan, de sajnos az
ottani peldany nagyon hianyos, a konyv vege sincs meg.

Angyal Bandi az utolsó magyar betyár regénye / Temeshy György. -
Budapest : Turul, [1935]. - 2176 p. ; 23 cm. - (Képes regény újság)

Ha meglenne valakinel, kerem, jelezze.
Koszonettel es udvozlettel
David Bogi