[Kvtkozi] (nincs tárgy) / Oláh Attila

Klein László klein.laszlo at ppk.elte.hu
2013. Jan. 9., Sze, 14:53:02 CET

Kedves Kollégák!

Az MLKT füzetekben szerepel több más Oláh-publikáció, de ez speciel
még a publikációs listájában sincs benne (ami nem jelent semmit, mert
nálunk is van egy halom coping tárgyú kézirata).

Az Érzelmek, megküzdés és optimális élmény c. könyvében (2005)
vélhetőleg ugyanaz modernizálva van benne (52-111.o.), a 80tételes
preferenciakérdőív és jellemzése legalábbis szerepel.

Hacsak nem ragaszkodik valamely történeti érdeklődésből az 1986-os
verzióhoz, aki keresi, ajánlható. És úgy látom az ODR-ben, hogy az
Szombathelyen is megvan.

üdvözlettel, kl