[Kvtkozi] (nincs tárgy)

Ungarndeutsche Bibliothek info at bibliothek.hu
2013. Jan. 9., Sze, 14:24:23 CET

Kedves Emilia!

Az alábbi információt találtam az interneten:

"A szakmában az 1980 -as évektől működő, legjelentősebb szervező, koordináló erőt képviselő testület - a Munkalélektani Koordináló Tanács (MLKT) 2001 óta gyakorlatilag nem működik. Jogi értelemben e testület nem szűnt meg (csak "lebeg"), miután a felügyeleti szerve nem működteti."

Remélem, tudtam segíteni.

Üdvözlettel:

Mayer István
könyvtáros

Magyarországi Németek Könyvtára
Magyarországi Német Kulturális és Információs Központ
H-1062 Budapest, Lendvay u. 22.
Tel./Fax: +36/1/354-0881
http://bibliothek.hu
info at bibliothek.hu