[Kvtkozi] sürgős kérések

konyvtar at etyek.hu konyvtar at etyek.hu
2012. Feb. 2., Cs, 10:05:42 CET

Kedves Kollégák!

Egyik olvasónknak tanfolyamhoz lenne szüksége az alábbi könyvekre, tudtok-e segíteni úgy, hogy a könyveket legkésőbb február 9-ig kézbe tudjam adni neki?

Matthews, Andrew: Halgass a szívedre akkor is, ha nehéz idők jönnek! Budapest : Varázsládika K., 2010.
Matthews, Andrew: Élj vidáman! Budapest : Varázsládika K., 2004.

Az alábbi kéréssel egy szakdolgozó olvasónk vár segítséget:

Tanult tehetetlenség, állóképesség, önbeteljesítő jóslat In: Tudásmenedzsment 7. évf. 2. sz. Pécs : PTE, 2006. p. 68-74 - elektronikusan kérjük

Soriano, Victoria: Egyéni átvezetési tervek 2005. Európai Ügynökség
Erről így adta meg az adatokat az olvasó, nem tudom, jók-e, de sehol nem találom nyomát, azt sem tudtam kideríteni, hogy könyv, tanulmány, vagy cikk-e?

Segítségeteket előre is köszönöm!

Üdvözlettel:

Bauerné Hell Ilona

"Magyar-kút" ÁMK Könyvtár-közművelődés