[Kvtkozi] konyvtarak cimei az ODR keresnyomtatasban rendben

Dávid Boglárka bdavid at lib.unideb.hu
2012. Feb. 1., Sze, 15:36:41 CET

Kedves Listatagok!
A reggel jelzett problema (nyomtatasban megcserelodtek a cimek a kero es
szolgaltato konyvtarnal) megoldodik ha a kereseken egy mentest
vegrehajtunk (akar csak magaban, tartalmi valtoztatas nelkul megnyomjuk
a Mentes gombot a keres reszletes megjelenitesenel, vagy ha ugyis
vegzunk statuszmodositast, azutan mentunk), a megfelelo helyen fognak
megjelenni a cimadatok.
Udvozlettel
David Bogi