[Kvtkozi] Fwd: Fwd: FW: KÉRÉS - Dr. Osváth Márta onkológus főorvostól érkezett.. (fwd)

Arany János ÁMK Községi Könyvtár konyvtar.fabseb at gmail.com

From: Arany János ÁMK <fsebiskola at gmail.com>
Date: 2012/4/19
Subject: Fwd: Fwd: FW: KÉRÉS - Dr. Osváth Márta onkológus főorvostól
To: Andrea Nagy <rapiandi at gmail.com>, Antónia Molnárné Gál <

---------- Forwarded message ----------
From: Bálint Mária <balintm at rhz.hu>
Date: 2012/4/19
érkezett.. (fwd)
To: info at rhz.hu

**

-------- Eredeti üzenet --------  Tárgy: Fwd: FW: KÉRÉS - Dr. Osváth Márta
onkológus főorvostól érkezett.. (fwd)  Dátum: Thu, 19 Apr 2012 09:49:19
+0200  Feladó: Netti Szabó <szabonettus at gmail.com>
<szabonettus at gmail.com>  Címzett:
undisclosed-recipients:;

                    Dr. Osváth Márta onkológus főorvostól érkezett.

Kérem, küldje  tovább!!!

Köszönöm!

Kérlek olvasd el, mert szívszorító!!!  Beteg
*kisbaba kér* segítséget.
NEM PÉNZT!!!

Drága Barátaim!
Elnézést mindenkitől, ha levelemmel zavarok,de úgy gondoltam ezt
kötelességünk megtenni, ha már másként nem

segíthetünk.Beteg kisbaba kéri a segítséget!!! Ha kitörlöd, neked nincs
szíved.
 Kérlek benneteket, hogy küldjétek tovább!!!

*Én egy 29 éves apuka vagyok.Nekem és a feleségemnek gyönyörű életünk
volt. Hála Istennek van egy gyermekünk is! Nemrég az orvosok daganatot
fedeztek fel a kicsi agyában és a testében. Az egyetlen út, hogy megmentsük
műtét. Sajnos nincs elég pénzünk rá. Az AOL és a ZDNET beleegyezett hogy
segít nekünk. Az egyetlen út, hogy segítsenek az, hogy elküldöm neked ezt az
e-mailt és te tovább küldöd. Az AOL nyomon követi ezt a levelet és számolja
hogy hány ember kapta meg. Minden ember aki megnyitja ezt az e-mailt és
tovább küldi emberenként 32 Ft-ot szerez nekünk!
Kérlek segítsetek!!! Köszönjük!!!
Maroti Szabolcs 8200 Veszprém Móricz zs.u3.*

Kérlek, tedd meg! Tegyük meg mi is!
Küldd el az összes ismerősödnek!
Köszönöm!

                      AZÉRT KÜLDÖM TOVÁBB, HOGY LEHETŐSÉGET BIZTOSÍTSUNK A
SEGÍTSÉGRE!

--
Üdv.: Sípos Anna

Arany János ÁMK Községi Könyvtár