[Kvtkozi] szombaton ODR leallas

Dávid Boglárka bdavid at lib.unideb.hu
2012. Ápr. 20., P, 10:24:46 CEST

Kedves Listatagok!

A Debreceni Egyetemen szombaton karbantartas es reszleges aramtalanitas
lesz halozati kapcsolatunk biztositojanal, az Informatikai Szolgaltato
Kozpontban, emiatt az egyetemi, igy a konyvtari internetes
szolgaltatasaink sem lesznek kivulrol elerhetoek.
A munkalatok 8-tol 16 oraig zajlanak. Mindez erinti az ODR-t is, mely
szinten nem lesz elerheto (a tervek szerint 11 orakor kapcsoljak le a
kozponti routert, nehany orara, de ezzel kapcsolatban nem tudtak
biztosat mondani, lehet, hogy mar hamarabb sor kerul ra).
Kollegaink vegigkiserik a munkalatokat es igyekeznek a lehetosegekhez
merten biztositani a szolgaltatasok problemamentes helyreallitasat.
Kerjuk megerteseteket!
Udvozlettel
David Bogi