[Kvtkozi] új tag

Regéci Zoltánné regecine at borsod-ped.hu
2010. Okt. 6., Sze, 11:19:21 CEST

Kedves Kollégák!

Nyomozásom sikerrel járt, már kapom a Pénzügyi matematika I. c. könyvet
Győrből a Széchenyi Egyetem könyvtárából. Aki küldi Marek Eszter
könyvtárközis kolléga, akinek megadtam a levelező listánk címét így bízom
benne, hogy újabb lelkes tagot üdvözölhetünk a könyvtárközis levelező
listánkon.

Üdvözlettel:

                                                              Regéci
Zoltánné Kata

Borsod - Abaúj - Zemplén Megyei Pedagógiai Szakmai, Szakszolgálati és
Közművelődési Intézet

3527 Miskolc, Selyemrét u. 1.

telefon: 46/530 - 115 ; 30/450-9246