[Kvtkozi] BAMK Ifjúsági Könyvtár??? a nyomozás eredménye:)

Dávid Boglárka bdavid at lib.unideb.hu
2010. Már. 26., P, 16:13:03 CET

Kedves Lista!

Anno mikor regisztraltak, Koztekaval feldolgozott konyvtari allomanyuk
is volt a neten
(teszteles eredmenyekepp, mint utobb kiderult), alapito okiratuk stb. :(
Eleinte nem volt gond veluk, majd mikor egy lejart kotetre vonatkozo
felszolitasaink visszajottek, a konyvtar elerhetetlen lett, es egy
miskolci tartozasra is feny derult,
az ODR regisztraciojukat inaktivva tettem 2006. novembereben, e-mailen
jeleztem.
 A "kollega" akkor probalkozott  uj cimrol, uj jelszo keresevel, nem
kapott, tehat nem tudnak azota ODR-en keresztul kerest feladni.

Udvozlettel
David Bogi

Édelkraut Brigitta írta:
> Kedves Kollégák,
>
> Tegnap kolléganőmmel elmentünk a Soroksári útra, de - miért is
> csodálkoznék ezen - nem találtuk nyomát könyvtárnak, de még a Kódex
> Ifjúsági Egyesületnek sem. A Soroksári út 18. számú ház egy klasszikus
> körfolyosós pesti bérház. A házba nem jutottunk be, de a kapucsengőn
> nincs se Bene András, se BAMK Könyvtár, se Kódex Egyesület. Tábla sem
> jelzi a házfalon. Beszéltünk egy ott lakóval és az antikvár
> dolgozóival, nem tudnak semmit az említett személyről vagy a
> könyvtárról. A neten viszont egy érdekes oldalra bukkantam.
> [...]

Bölcsészettudományi és Természettudományi Könyvtára
       Könyvtárközi kölcsönzés
Db., 4032 Egyetem tér 1. - 4010 Pf. 39 T52/512-900/22079 F52/410-443
ill at lib.unideb.hu          http://www.lib.unideb.hu/hun/ill.php