[Kvtkozi] BAMK Ifjúsági Könyvtár??? a nyomozás eredménye:)

Édelkraut Brigitta bpkonyvtar at bp.kodolanyi.hu
2010. Már. 26., P, 09:21:30 CET

Kedves Kollégák,

Tegnap kolléganőmmel elmentünk a Soroksári útra, de - miért is
csodálkoznék ezen - nem találtuk nyomát könyvtárnak, de még a Kódex
Ifjúsági Egyesületnek sem. A Soroksári út 18. számú ház egy klasszikus
körfolyosós pesti bérház. A házba nem jutottunk be, de a kapucsengőn
nincs se Bene András, se BAMK Könyvtár, se Kódex Egyesület. Tábla sem
jelzi a házfalon. Beszéltünk egy ott lakóval és az antikvár dolgozóival,
nem tudnak semmit az említett személyről vagy a könyvtárról. A neten
viszont egy érdekes oldalra bukkantam.
http://kodex.elnok.hu/keret.cgi?/
Az itt található dokumentumok közül letölthető a nevezett könyvtár
körpecsétje, melyet használtak is pl. mikor az OSZK-ba vagy a BGF
Könyvtárba készítettek igazolást, mely igazolásokon Bene András, mint
könyvtárvezető szerepel. Az önéletrajzából viszont az derül ki, hogy
pénztáros-eladó végzettsége van. Az önéletrajz szintén letölthető a
megadott címről.
Nem tudom, hogy valaha elgondolkodott e valaki azon, hogy mi lehet a
BAMK Ifjúsági Könyvtár nevében szereplő BAMK, de szerintem Bene András
Magán Könyvtár a feloldása :)
Az elérhetőségnek megadott telefonszámok nem élnek.
Én ezek után javasolnám az ODR regisztrációjuk törlését, szerintem ez a
minimum.

--
Üdvözlettel:
Édelkraut Brigitta

Kodolányi János Főiskola Budapesti Regionális Oktatási Központ Könyvtára
1139 Budapest, Frangepán u. 50-56.
Tel.: (1)238-9307
E-mail, MSN: bpkonyvtar at bp.kodolanyi.hu
Honlap:  http://www.kodolanyi.hu/lib