[Kvtkozi] ?

Kertész Ildikó ill at lib.pte.hu
2010. Már. 25., Cs, 08:53:15 CET

Kedves Kollegák!

 Bene András, a könyvtárosuk /???/ másfél évig hagyta renszeresen válasz
nélkül a  felszólítgatásokat, egy egy példányos könyvünk kell
kapcsolatban. Végül az INTRUM "Behajtó"Kft közbelépésére reagált...
Majd írt egy kedves levelet, melyben felajánlotta a "jó munkakapcsolat"
fenntartására való hajlandóságát a továbbiakban...
Mi kizártuk a könyvtárközi szolgáltatásunk köréből.

Üdv.:Kertész Ildikó