[Kvtkozi] ?

Dávid Boglárka bdavid at lib.unideb.hu
2010. Már. 24., Sze, 18:26:08 CET

Kedves Lista,
konyvtarunk fele 2006-os tartozasuk van, elerhetetlenek, akkor eltuntek,
de ezek szerint megsem teljesen.  :(
Udvozlettel
David Bogi

BDMK Könyvtárközi Kölcsönzés írta:
> Kedves Kollégák!
> Információkat szeretnék kérni
> egy bizonyos BAMK Ifjúsági Könyvtárról és annak könyvtárosáról (1096 Bp.
> Soroksári út 18.)
> Látom a neten, hogy NAVA-pont, amúgy meg antikváriumot találtam ezen a
> címen.
> Úgy gondolom, keresztet vethetek a január elején oda elküldött vadonatúj
> CD-nkre, de még ennél is jobban izgat, hogy átverés volt-e ez az egész, vagy
> tényleg van ott valami könyvtár.
> Senkit nem akarok terhelni az ügy részleteivel, de én egy nagyon furcsa
> [...]

           Dávid Boglárka
Debreceni Egyetem Egyetemi és Nemzeti Könyvtár
Bölcsészettudományi és Természettudományi Könyvtára
       Könyvtárközi kölcsönzés
Db., 4032 Egyetem tér 1. - 4010 Pf. 39 T52/512-900/22079 F52/410-443
ill at lib.unideb.hu          http://www.lib.unideb.hu/hun/ill.php