[Kvtkozi] ODR kerdoiv - meg kitoltheto holnap is

Dávid Boglárka bdavid at lib.unideb.hu
2009. Okt. 26., H, 15:12:24 CET

Kedves Kollégák!

Már több mint 150-en töltötté/te/k ki az ODR-rel kapcsolatos
kérdőivünket, köszönjük a közreműködést!  :)

Szeretnénk minél átfogóbb képet kapni a használatról és a véleményekről,
javaslatokról, így ma és holnap is várjuk még a válaszokat!
Azt kérnénk, hogy hacsak lehetséges, az online verziót töltsé/te/k ki,
mert az e-mailen csatolt fájlban érkező kérdőíveket még külön be kell
vinnünk.

Alább küldöm a kitöltést kérő eredeti levelet, a kérdőív elérhetősége
változatlan:  http://titan.lib.unideb.hu/drupalmulti/?q=kerdoiv

Köszönettel és üdvözlettel
Dávid Bogi