[Kvtkozi] ter-es-tarsadalom-1995-1-2-szam

Zichóné Kernya Zsuzsa zichone.kernya.zsuzsa at mutf.hu
2009. Okt. 26., H, 14:55:41 CET

Köszönöm az ajánlatokat.
Elnézést a késlekedésemért, de 'igazolt távollétem' volt
Igen, megkaptam a kért cikkeket még a hosszú hétvége előtt Kaposvárról Balogh Melindától, akinek ezúton ezer köszönet, de olyan hirtelen ért véget a munkanap és bocs, hogy elsőként a kapott anyag továbbítása volt fontos számunkra.
Köszönettel:
Zichóné Kernya Zsuzsa
Modern Üzleti Tudományok Főiskolája. Könyvtár
2800 Tatabánya, Béla király krt. 58.
T/F.: 34/520-455

2009.10.22. 09:44:06 dátumon Zichóné Kernya Zsuzsa